63. LEX Lomy u Kunžaku – pochod 1. oddílu

1. den V pátek jsme vyrazili na třídenní pochod. Nejdřív jsme se vydali po žluté značce do Kaprouna a od tam na zříceninu Landštejn. Hrad jsme si prohlédli a šli dál. Dorazili jsme k hezkému malému rybníku, který byl kousek od Starého Města. Večer tam vyhrávala dost hlasitá hudba, ale nakonec jsme (někteří s chlebem v uších) usli.

2. den Druhý den jsme vstávali později a na cestu jsme vyrazili až před polednem. Ve Starém městě jsme si na náměstí dali zmrzku. Po cestě jsme si prolezli několik bunkrů a opět se koupali, jelikož bylo šílené vedro. Utábořili jsme se kousek přes před Slavonicemi, které jsme měli v plánu navštívit další den.

3. den Šli jsme se vykoupat a poté posnídali. Do Slavonic jsme se vydali kolem 11 hodiny. Po cestě jsme navštívili muzeum protitankového opevnění. Ve Slavonicích jsme si koupili oběd a odpočinuli si… Poté jsme vyrazili na cestu do Slavonického podzemí. Pro některé to byl skvělý zážitek prolézat malými tunely pod náměstím. Po prohlídce jsme vyrazili na vlak a poté autobus. Do tábora jsme dorazili kolem páté. Po odpočinku v táboře jsme se vyrazili vykoupat k nedalekému rybníku. Poté jsme nachystali pec na zítřejší pečení buchet a chleba. Na závěr dne jsme společně zpívali u ohně.

4. den Spinkali jsme… Pak John vyletěl ze stanu a začal zpívat – bylo to vskutku hezké ráno. Na snídani byli rohlíky s nutelou. Poté jsme do včera vyrobené pece dali chleba a buchty, vydali jako šutry a chutnali taky tak. Pak jsme dělali kuřátka, ale ty se nám povedly a chutnaly bravurně!