63. LEX Lomy u Kunžaku – pochod 3. oddílu

1. den Ráno jsme se probudili a rychle sbalili, abychom stihli vlak. Vlakem jsme se přesunuli do Nové Bystřice, kde jsme se v parku nasnídali a šli do Coopu koupit buchty. Pak už jsme vyrazili směrem k rybníku Olien. Šli jsme přes Klášter I., kde jsme měli suprovou prohlídku kostela. Dál jsme pokračovali Klášterem II., tam jsme obědvali. V lese jsme měli prohlídku bunkru a natáčeli jsme dokument. V rybníku jsme se po celém dni spokojeně vykoupali a kousek od něj se utábořili. Po večeři jsme bohužel zjistili, že už nemáme žádnou vodu, a tak jsme vyslali skupinku Šimon, Ráďa, Tom a Eliška do nedaleké vesničky Skalky. Ti se nám šťastně vrátili a šli jsme spát.

2. den V sobotu jsme vstali až v 9 hodin a vařili jsme snídani a brgul na oběd. Když jsme se nasnídali, vydali jsme se na hrad Landštejn, po cestě jsme si udělali ještě přestávku v hospůdce Holubník, kde jsme si dali limonádu a nanuk. Na hradě jsme potkali 4. oddíl a podívali se na krásný výhled z věže.  Pod kopcem jsme si dali oběd, napsali pohledy domů a šli k dalšímu rybníku, který se jmenuje Hladový rybník. Po cestě jsme se ještě byli podívat na bizoní farmu, kde jsme si dali krátkou pauzu. Večer u rybníka jsme se vykoupali a uložili ke spánku.

3. den Ráno po snídani jsme se zase vydali na cestu. Měli jsme dojít k rybníku asi 5 km daleko, ale nenašli jsme ho. Tak jsme se vydali do Kaprouna do hospody na kofolu. Z Kaprouna jsme šli na zastávku vlaku, kde z něho byl vyhozen Jára Cimrman. Ze zastávky jsme se vydali k nádrži nedaleko tábora, kde jsme se vykoupali. Nedaleko rybníka jsme našli dokonalé místo na spaní. K večeři jsme si uvařili špagety a jako zákusek jsme si dali hady s nutelou.

4. den Ráno jsme sbalili stany a šli k rybníku, kde jsme se koupali, plnili minima a hráli Bang. Po obědě jsme šli do vody a pak jsme šli k našemu rybníku u tábora, kde jsme se sešli s ostatními oddíly a šli do tábora.