Pochod starších oddílu Kulturní historie

Od rána jsme se balili na pochod, pak se konečně vyšlo, ale u Staňkova jsme kvůli blížící se bouřce postavili stany. Když přestalo pršet, zahráli jsme několik her a nasbírali si do hrnečků borůvky. Poté jsme si na večeři opekli špekáčky a u ohně zpívali na kytaru.
Druhý den jsme posnídali chleba s máslem a vejci na tvrdo a vydali se do Rakouska. Šli jsme přes Schlag, kde jsme svačili a u domorodců dobrali vodu na pití, až jsme došli do Litschau. Litschau je malebné maloměsto kousek od hranic v Rakousku. Na oběd jsme si připravili zeleninový salát a rohlíky a po obědě jsme zpracovali výzkum tamního´kostela. Navečer jsme se přesunuli k nedalekému rybníku, kde jsme se vykoupali a šli spát.
V pátek jsme se po snídani vrátili zpět do České republiky, konkrétně do Chlumu u Třeboně,
kde jsme se utábořili v kempu. Bylo krásné počasí a tak jsme využili tobogánu a skokanských můstků. Večer jsme trávili zpíváním s kytarou u ohně a hraním několika her.
Poslední den pochodu jsme spali až do devíti hodin a dopoledne se ještě koupali. Na oběd jsme vyrazili do restaurace U Pilaře a odpoledne jsme se vrátili zase zpátky do tábora.