Ledové Znojmo 2023

Po delší době jsme vyrazili na akci ledové město, která se letos konala ve Znojmě. První den jsme se sešli na autobusovém nádraží odkud jsme vyjeli směrem do Znojma. Cesta v autobuse byla poklidná a rychle nám uběhla, jakmile jsme dojeli na nádraží ve Znojmě, tak nás čekala trochu nepříjemná část a to dojít na ubytování při velkém větru a mírném dešti. Bydleli jsme ve staré vodárně, kde jsme se najedli, zahráli pár her a pak šli na kutě. Druhý den jsme se dopoledne vydali na výlet po památkách ve Znojmě. Jako první nás čekalo znojemské podzemí. Tato prohlídka byla spíše strašidelná, ale i tak jsme ji zvládli a moc si ji užili. Po obědě nás čekala cesta k rotundě sv. Kateřiny, kterou jsme si prohlédli a udělali si i pár foteček před rotundou. Protože byla velká zima, rozhodli jsme se vrátit zpátky do tepla a zahrát si deskové hry. Večer nás čekala tajuplná stezka odvahy po lese plných strašidelných zvuků. V neděli ráno jsme se vydali na prohlídku znojemského pivovaru což byla naše poslední prohlídka ve městě Znojmě. Po prohlídce jsme se vrátili zpět na ubytování kde jsme si připravili oběd, uklidili budovu, zabalili batohy a vyrazili domů na autobus.