62. LEX, 3. pochod oddílu Lesní moudrosti

1. Den:

Ráno jsme vstali a šli na ranní píseň. K snídani byly buchtičky s krémem. Po snídani jsme se sbalili a vyrazili na autobus, jenomže nám ujel a další jel až za dvě hodiny. Tak jsme se vrátili, dali si oběd, ke kterému bylo rizoto. A pak nám ujel i druhý autobus a další jel až za pět hodin. Tak jsme mezitím měli oddílový sněm. Potom jsme už konečně odjeli autobusem k salaši Zbojská, kde jsme spali kousek od prasátek.

2. Den:

Ráno jsme vstali a šli na ranní píseň. Prasátka nás v noci otravovala a skákala přes batohy. Někomu dokonce snědly buchty. K snídani jsme měli chleby s pomazánkovým máslem. Po snídani jsme se sbalili a vydali se na naučnou stezku Jakuba Surovce. Když jsme se vrátili, dali jsme si na oběd chleba s taveňákem. Následoval polední klid s možností si na Zbojské koupit nějaký suvenýr, či čerstvé sýry. Potom jsme šli pět kilometrů do útulny (sedlo Burda), kde jsme spali.

3. Den:

Ráno jsme vstali a šli na ranní píseň. Ke snídani byly buchty. Po snídani jsme se sbalili a šli asi deset kilometrů. Během cesty jsme šli lesní džunglí a šli se podívat na skalní bránu. Nakonec jsme zdárně dorazili k dřevěné útulně, kde jsme se ubytovali (Nižná Klaková). Večer jsme zpívali, uvařili si kopřivový a třezalkový čaj, povídali si pohádky a šli spát.

4. Den:

Ráno jsme vstali a šli… však to znáte. Ke snídani byly chleby s máslem a nutelou a k tomu ještě třezalkový a kopřivový čaj. Po snídani jsme se sbalili a šli asi osm kilometrů do Muráně, kde jsme si dali oběd. Po obědě byl poleďnák a čekali jsme na autobusové zastávce asi hodinu, aby nám to neujelo. Mezitím jsme si zašli do obchodu, kde jsme si mohli něco koupit. Potom jsme jeli autobusem do Mýta, kde jsme si dali večeři, ke které byla mrkvová pomazánka. Po večeři jsme si prali a sprchovali se. Potom byl večer a šlo se spát. Na tomto pochodě jsme navštívili Národní park Muránska planina a počasí nám docela přálo.