59. LEX Milevo – 1. týden (do 9. dne)

Nejnovější: byly zde vyvěšeny další, k tomuto článku poslední, fotky.

Články o letošní expedici budou vytvářet především Vaše děti. Jejich výtvory se poté přenesou v originálním znění na naše stránky, budou podepsány jménem autora, popřípadě k nim přibude malý komentář (kurzívou). Měly by postupně vzniknout 3 články o společných dnech (na těchto stránkách psané po týdnech) + články na oddílových stránkách o jednotlivých pochodech (pochody budou celkem 2). Pod texty budou také přibývat fotky k daným dnům. Články tedy budou aktualizovány, o čemž budete informováni v záhlaví článku. Nezapomeňte se tudíž občas podívat i do již přečtených, jestli v nich něco nepřibylo.

1. den:

Sraz byl v Lužánkách. Až přijel autobus, naházeli jsme do něho věci a odjeli jsme. Na benzínce jsme museli čekat, než se schladí motor. Kousek od tábora se znovu přehřál motor a my museli jít pěšky. Jakmile jsme odešli, motor se podařilo opravit autobus odjel. Jakmile jsme došli do tábora vybalili jsme se a dělali tu práci, která nás napadla. Potom byla hra a potom jsme šli spát. (Michal)

(Autobus se nepřehřál, cestou jsme měli dvě zdravotní zastávky a v Kladrubech jsme vysedli a pěšky došli do tábořiště, což jsme stihli, ještě než začalo pršet.)

2. den:

Ráno po strašně dlouhém vstávání jsme konečně vstali ze svých pelíšků. Po velmi namáhavé rozcvičce jsme se umyli a odebrali jsme se ochutnat lahodnou ovesnou kaši, kterou nám uvařil náš milý Tom. Potom jsme slepovali boží vázu, kterou rozbil velký otec Řeků. Když jsme zprávu přečetli, dozvěděli jsme se, že máme udělat lavičku, mohilu a svatyni. Pak byl oběd, který nám uvařil opět Tom. Po poledním klidu jsme pro pobavení krále pořádali vozatajské hry. Po těchto hrách byla svačina a poté jsme si vyzkoušeli jaké je to být králem. A nakonec jsme dostali mramorové kvádry za své výkony ve hrách. (Vlasáč, Old Shatterhand)

3.-6. den viz oddílové stránky

7. den
Ráno jsme si vyčistili zoubky a šli jsme se nasnídat. Po snídani, protože svítilo sluníčko jsme měli vodobarevnou bitku. Na tričkách jsme měli připevněné barvy a když se na ně stříklo, rozpily se. Když někdo měl 4 zásahy (prsa, pupík, záda), byl mrtvý a vypadával ze hry. Po hře se všichni vykoupali v potoku. Pak začalo mytí a praní. Potom byl oběd, který se Tomovi povedl. Po obědě byl poledňák, ve kterém jsme si vybírali řemesla: VOJÁK, ZEMĚDĚLEC, FILOSOF, VĚŠTEC nebo UMĚLEC.Každé řemeslo má různé 3 odborky. A když jí někdo splní, tak má různé výhody. Po poledňáku byla Terčina hra, ve které jsme si vyzkoušeli svoji kreativitu, co máme v hlavě a take v nohách. Potom byla večeře, u které jsme předali dary bohu Hefaistovi. Po večeři bylo setkání řemesel. Následoval večerníček, u kterého jsme výjimečně nebyli v pyžamu, ale v kalhotách, pohorkách a v mikině. Dostali jsme za úkol donést Hádovi drahokamy. To se nám všem povedlo a šli jsme všichni spat.
Vlasáč a Káťa

8. den
Ráno hnedka po budíčku byla snídaně a sporty Peti Vaškové (lakros a ufobal). Když už jsme byli úplně zpocení, byl oběd. Po obědě byl poledňák a pak svatba našeho syna. Dostali jsme panenku a její proporce, který jsme museli splnit. Po svačině byla super složitá bojovka, při které jsme probíhali lesem, nosily nálepky a lepili je na cizí kyblíky. Byly dva týmy a vyhrát mohl (logicky) jenom jeden. Vyhrálo Řecko. Po nástupu a večeři jsme zpívali super písničky ze super Pěvníku od super Kiviho. Nakonec byla večerní hygiene a večerníček. Posledním slovem dnešního dne bylo “večerka”.
Velbloud

9. den
Ráno bylo jako každé jiné. Napřed budíček, pak rozcvička a hygiene. Po snídani jsme si šli nalovit ryby. Proti nám však byly vlny a jiné mořské obludy. Po bojovce jsme si museli ryby ochutit, tak jsme přenášeli sůl ve vozech z lomu do sila a to v různých disciplínách (např. štafeta, vedení slepého, byly celkem 4). Dále byl oběd a poledňák. Jako 1. odpolední program byla Dionýsova oslava. Běhali jsme na různá stanoviště a snažili se naplnit demižón vína. Po sváči jsme mohli navštívit stnoviště deskovek, ufo-minigolf (ufo házené na mety) a slackline (lano, po kterém se chodí a dělají různé triky). Pak nastala večeře a po ní další setkání řemesel. Po večerníčku je večerka.