2. pochod II. oddílu – 71. LEX Nový Hrozenkov

První den jsme vyrazili o něco později, jelikož nám jel bus až v 11:00. Busem jsme dojeli do Velkých Karlovic, odkud jsme šli na rozhlednu Miloňová. Tam jsme si udělali obídek a vyrazili dále po naší cestě. Okolo půl páté jsme dorazili k přístřešku Vysoká, kde jsme se rozhodli přespat. Někteří hned usnuli a ostatní šli na borůvky. Poté jsme si udělali večeři a šli spát. Druhý den nás probudil okolo 6 ráno velký déšť. Jelikož jsme všichni spali pod širákem, museli jsme se všichni přesunout do přístřešku. Po rychlém přesunu jsme si ještě šli na chvíli odpočinout. Udělali jsme si pozdější oběd a vyrazili na další cestu. Po cestě jsme doplnili pití a šli po sjezdovce na rozhlednu Čarták. Po cestě z kopce jsme sbírali borůvky. Došli jsme k přístřešku, který jsme si obestavěli tarpama, protože měla být v noci bouřka. Nakonec nespadla ani kapka. Další den jsme se sbalili a šli na autobus do Leskové, kterým jsme dojeli do Karolinky. Tam jsme šli do Penny a do muzea skla. Po muzeu nám zbývalo jenom pár kilometrů k nádrži Balaton. Dorazili jsme na místo někteří jsme se šli vykoupat, a poté jsme si dali večeři a šli spát. Další den nás čekal souboj se třeťákama ve vybíjené a přehazce. Samozřejmě jsme to vyhráli. Po hrách už jsme se jen dobalili a vyrazili zpět do školy, kde jsme si udělali oběd.