• Teploty se rychle šplhají k letním standartům a je proto škoda sedět doma za pecí! Vyražte s námi na první víkend pod stany! Květnový pochod je nenáročná akce, s pěkným táborákem a v našem podání i se spoustou skvělého jídla!   Sraz: v pátek 4.5. v 17:00 před budovou Lužánek Návrat: v neděli 6.5. v 15:30 tamtéž S sebou: věci jako obvykle na... Více

• 1. Den Vyráželi jsme ve čtvrtek z Hlavního nádraží. Vlakem jsme docestovali až do České Třebové, zde jsme spali až do soboty. Přespávali jsme ve skautské základně. Po večeři jsme hráli Bang. Potom už nás čekala jen pohádka na dobrou noc 2. Den Ráno jsme hned po vydatné snídani vyrazili na pruty. Udělali jsme si nádhernou vycházku po lese, až nakonec... Více

• Jarní pochod 2018

Čt 12.4.2018

Ve čtvrtek jsme po dlouhé cestě vlakem a autobusem dostali do Svratky, odkud jsme došli na základnu v Čachnově. Na pátek byl naplánovaný výlet, ale hned ráno nás překvapil pád UFO z oblohy, který zanechal vedoucí oslepené nebo jinak znevýhodněné. Takže museli nejen najít UFO, které spadlo poblíž Devíti skal, ale také se projednou postarat o své vedoucí.... Více

• Na Jarňák jsme vyráželi jen v malém počtu. Ve čtvrtek po obědě jsme se na nádraží potkali jen ve čtyřech. Lůca, Bruno, Zuzka a John. Vlakem jsme dojeli do Chocně, odkud jsme se prošli, doprovázeni pozvolna zapadajícím sluncem, do Vysokého Mýta. Ubytovali jsme se v tělocvičně. Po chvíli jsme se shodli na tom, že je nesmysl, aby každý obsadil jeden roh... Více

• Na letošní Jarňák jsme se vydali do okolí Ústí nad Orlicí a Litomyšle. V posledních dnech těsně před akcí některé z nás přepadly zákeřné nemoci a náš počet se tak proti původnímu plánu výrazně zmenšil. Osm přeživších, kteří se všem nástrahám ubránili, se přesto ve čtvrtek dopoledne sešlo na Hlavním nádraží, aby odtud vyrazili poznávat nová... Více

• Přišlo jaro a tak se nás na vycházku přece jen "pár" sešlo. Nakonec, když se dostavili všichni, tak nás bylo dokonce 11. To se už dlouho nepodařilo. A tak dík patří organizátorce Lence, která bedlivě hlídala koniklece na Kamenném vrchu, zda už kvetou a tak nás k těm první mohla dovést právě u příležitosti vycházky. Sraz byl žánrově na zastávce trolejbusu č.... Více

Previous
Aktuality

Pokyny na Květový pochod

Po 23.4.2018 - Teploty se rychle šplhají k letním standartům a je proto škoda sedět doma za... Více

Jarní pochod 2. oddílu

So 14.4.2018 - 1. Den Vyráželi jsme ve čtvrtek z Hlavního nádraží. Vlakem jsme... Více

Jarní pochod 2018

Čt 12.4.2018 - Ve čtvrtek jsme po dlouhé cestě vlakem a autobusem dostali do Svratky, odkud jsme... Více

Článek z Jarního pochodu

So 7.4.2018 - Na Jarňák jsme vyráželi jen v malém počtu. Ve čtvrtek po obědě jsme se na... Více

Jarní pochod (29.3 - 2.4.2018)

Pá 6.4.2018 - Na letošní Jarňák jsme se vydali do okolí Ústí nad Orlicí a Litomyšle. V... Více

Kam jinam v březnu? Na koniklece! (Vycházka 27/3/2018)

Ne 1.4.2018 - Přišlo jaro a tak se nás na vycházku přece jen "pár" sešlo. Nakonec, když se... Více